
Jak budovat smyslupný vztah s návštěvníky galerie
@Komunikace a úmění
Masterclass
Jak funguje Galerie? Proč jsou pro galerii klíčové vztahy s návštěvníky? Jak se buduje komunita zákazníků? A jak probíhá tvorba akce v doprovodném programu?
Galerijní instituci poznáte očima jejích zaměstnanců a jeden den se budete spolupodílet na jejím chodu. Setkáte se s Janou Bömer (operation manažerkou), Annou Povejšilovou (membership a development manažerkou) a Josefínou Wiesnerovou (membership a development koordinátorkou). Porozumíte, proč je budování vztahů s návštěvníky a vytváření komplexní nabídky důležité a jakou roli v rámci vztahů hraje členský program. Vyzkoušíte si, co obnáší práce recepčních, zákaznického servisu a co všechno se skrývá za přípravou jedné z akcí pro členky a členy.
Galerijní instituci poznáte očima jejích zaměstnanců a jeden den se budete spolupodílet na jejím chodu. Setkáte se s Janou Bömer (operation manažerkou), Annou Povejšilovou (membership a development manažerkou) a Josefínou Wiesnerovou (membership a development koordinátorkou). Porozumíte, proč je budování vztahů s návštěvníky a vytváření komplexní nabídky důležité a jakou roli v rámci vztahů hraje členský program. Vyzkoušíte si, co obnáší práce recepčních, zákaznického servisu a co všechno se skrývá za přípravou jedné z akcí pro členky a členy.
Kunsthalle Praha, Klárov 5, Praha -Malá Strana