
Event management - série setkání od nápadu po realizaci
@Společenské změny
Masterclass
Zúčastni se série inspirujících workshopů pro organizátory kulturních událostí! získej nezbytné nástroje, znalosti a dovednosti pro úspěšnou organizaci nezapomenutelných akcí. Budeš tvořit koncepty, plány a detaily udržitelných událostí. Těšit se můžeš na interaktivní setkání, praktické tipy, a reálné příklady. Připrav se stát se skutečným tvůrcem společenských eventů.
Díky této serii workshopů si osvojíš nápady, znalosti a dovednosti nezbytné pro úspěšnou organizaci skvělých kulturních událostí, jako jsou koncerty, párty nebo diskusní setkání,. Seznámíš se s procesem tvorby a realizace akce skrze inspirativní příklady Martiny Kafkové, která sama začínala jako mladá organizátorka akcí.
Program setkání:
1.Tvorba konceptu kulturní akce (120 minut) - Úvodní seznámení s Martinou Kafkovou
2. Online organizační setkání: Koncept akce (120 minut) (2 týdny od první setkání)
3. Online organizační setkání: Detailní plán akce, časový harmonogram, tým ( 2 týdny po druhém setkání)
4. Realizace kulturní akce: Praktické kroky (120 minut)
5. Závěrečná diskuse a zpětná vazba (120 minut)
Díky této serii workshopů si osvojíš nápady, znalosti a dovednosti nezbytné pro úspěšnou organizaci skvělých kulturních událostí, jako jsou koncerty, párty nebo diskusní setkání,. Seznámíš se s procesem tvorby a realizace akce skrze inspirativní příklady Martiny Kafkové, která sama začínala jako mladá organizátorka akcí.
Program setkání:
1.Tvorba konceptu kulturní akce (120 minut) - Úvodní seznámení s Martinou Kafkovou
- Význam konceptu: proč je klíčové mít jasné záměry
- Tvorba konceptu: určení cíle akce, zdůraznění jejího významu a důvodů pro pořádání
- Definování klíčových otázek: identifikace cílového publika, stanovení místa a času konání, rozpočet
- Studenti budou rozděleni do menších týmů a zapojí se do práce na konceptu vlastní akce.
2. Online organizační setkání: Koncept akce (120 minut) (2 týdny od první setkání)
- Krátké představení jednotlivých konceptů akcí
- Komentáře a vzájemná zpětná vazba k různým nápadům
- Diskuse o plánování akcí a přípravě plánu, stanovení termínu pro zaslání plánů Martině Kafkové
3. Online organizační setkání: Detailní plán akce, časový harmonogram, tým ( 2 týdny po druhém setkání)
- Prezentace vybraných částí plánů od jednotlivých skupin
- Týmy budou pokračovat v práci na detailním plánu akce pod vedením Martiny Kafkové
- Práce v týmu: přiřazování úkolů, komunikace během události, řešení neočekávaných situací
- Interakce s účastníky: vytvoření příjemné atmosféry, zajištění plynulého průběhu akce
- Možnost konzultace a sdílení pokroku s Martinou Kafkovou během online setkání
4. Realizace kulturní akce: Praktické kroky (120 minut)
- Inspirace z Martiny Kafkové: Živý rozhovor nebo online diskuse, kde sdílí konkrétní příklady, zážitky a dovednosti ze svých akcí
- Vytvoření návodu: Postup pro efektivní realizaci akce od začátku až do konce
- Zajištění logistiky: Technické zázemí, vybavení, provozní plán
- Design události
- Catering
- Propagační materiály
5. Závěrečná diskuse a zpětná vazba (120 minut)
- Společná diskuse a zpětná vazba od Martiny Kafkové
- Účastníci budou mít příležitost klást konkrétní otázky, sdílet své zkušenosti a reflektovat nad získanými poznatky
- Shrnutí klíčových ponaučení z celého setkání
- Poděkování účastníkům za jejich zapojení a povzbuzení k další kreativitě
Online/ M-Ocean